Ben bugun aradim. Baya detayli sorular sordum. hepsini cevapladilar. Telefonu kapadiktan sonra aldim egitimi. Genel olarak alimla ilgili bi sorun vs olursa pm den yardimci olurum hocam.

Evteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende almak üzereyim hocam sanırım cuma günü master eğitimini alırım