muratkaya_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben şuna inanırım, bu göklerden ziyade bu evreni, bu düzeni, bu gökyüzünün de ilerisini ne oluşturdu? Nasıl oluştu da bu dünya oluştu, bu dünyanın karşısında bir güneş var ve bu sistem nasıl oluşabildi? Yani ben hep bu tarz şeyler sorgularım. İlk o atom ve ya tanecik, ve ya hücre nasıl oluştu? O maddeler.. Hep bunu sorgularım ve bir yaratıcı olmasaydı bunlar oluşabilir miydi? Diye düşünürüm. Ama din konusuna gelirsek ben de çıkmaza düşerim bir miktar, fakat ki bir yaratıcı olduğuna her zaman inanırım. Yoksa bu kadar güzel olan şeyler kendi başına oluşmuş olamaz.
evet hocam bir yaratıcı var ama aklıma şu takılmıyorda değil. Allahı kim yarattı deyince "Allah doğmamıştır" Diyorlar klişe olarak. Onu geçtim Neye göre seçildi? Bunu diyincede yine aynı klişe cevap. İnsalar araştırmayı sorgulamayı günah falan sanıyor herhalde.