BaaRaaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı sorunu kardeşim yaşadığı bina da yaşıyor, Benimde çocuğum var alt katta aynı sorunu yaşıyor. Yapacak hiç bir şey yok. Siz de çocukken koşuyor, bir şeyleri yere atıyor ve ağlıyordunuz Tek çözüm: taşınmak. Çocuğu bağlatacak haliniz yok
sizin galiba apartman kültüründen haberiniz yok alt katta insan var üst katta sağda solda. Toplu halde yaşanıyorsa başkalarınında oldugunu bilmeniz gerekli.
Eğer çocuk veya çocuklarınızı durduramıyorsanız müstakil ev alacaksınız yada apartman kurallarına uyacaksınız. niye hep alt kattaki taşınıyor onuda anlamak mümkün değil. Ses yapan taşınsın kardeşim