delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
lehimin içerisindeki kurşun vb oranlarına bakmak lazım. ben bazen döktüğüm kablonun lehimizi kullanıyorum
hocam anladığım kadarıyla eski lehimin üstüne direk pasta ile lehim yapabiliyorum doğru mu anladım?