İyi bir diploma puanı ile üniversiteden mezun oldum, hastanelerde kaç gündür iş arıyorum ne diplomaya ne de üniversiteye bakıyorlar. Yalandan bir form doldurtup ben gittikten sonra formu buruşturup çöpe atıyorlar. Artık enayi olmaya gerek yok. Bu hafta AstSubaylık sınavlarına başvuruyorum. Yetti artık insanı salak yerine koymaları. Özel sektörde hayatımı harcayacağıma devlet memurluğunda harcarım.