Aynı sorunu kardeşim yaşadığı bina da yaşıyor, Benimde çocuğum var alt katta aynı sorunu yaşıyor. Yapacak hiç bir şey yok. Siz de çocukken koşuyor, bir şeyleri yere atıyor ve ağlıyordunuz Tek çözüm: taşınmak. Çocuğu bağlatacak haliniz yok