ben de çok uğraştım. ev sizin, üstteki de ev sahibi. bu yüzden kiracı ev sahibi yolu ile çözemiyorsunuz. zabıta polis de bir işlem yapmıyor. hatta yurt dışında çıt ses çıksa gelip ceza kestiren kanunlar var, bu yasaların boşluğu da çocuklar. eğer sesi çocuk çıkarıyor ise hiç bir şey yapamıyorsunuz. marsa gidip geleceğiz, hatta koloni kurulacak belki, burada kalanlar bu sorunu halen yaşamaya devam edecek belki de. Daha önce sitemimi dile getirmiştim şurada
https://www.r10.net/sorum-var/275596...tac-midir.html