Blurayindir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam benim demek istediğim h1 konu başlığı oluyor. Konu içerisinde yeniden h1 kullanmak zaten konunun akışına aykırı olur. Her yazının bir başlığı olur. 2 başlıklı yazı olmaz. Demek istediğim bu. Ancak heryerde h1 kullanıp sıralamaya giren yok mudur? Elbette vardır. Ancak doğrusu her yerde h1 kullanmak değildir. H1 başlıkta kullanılır.
Çok katılamadım hocam. yayınlanan yazı içerik yazısı da olsa kategori de olsa etiket te olsa sonuçta bir sayfadır ve her sayfanın bir başlık hiyerarşisi olmak zorunda. evet title ile bunu belirtiyoruz. Yapısal veri ile belirtiyoruz. H1 ile belirtiyoruz yani bana sorarsanız ne kadar ayrıntılı bunun başlık olduğu vurgulanırsa o kadar iyidir. Anlatmak istediğiniz şeyi anladım aslında ama her sayfa ayrı değerlendirilir.