Merhaba değerli r10 üyeleri uzun zamandır Web site ve adsense işine girmek istiyordum. Genel bir blog açıp İngilizce makale yayınlamayı düşünüyorum fakat kafamda deli sorular var. Cevaplarsanız sevinirim.
UK adsense ile tr adsense arasında gelir veya diğer konular arasında fark var mı?
UK adsense de ödemeleri nasıl alınıyor?
Adsense hesabı zorluğu ülkeye göre değişiyor mu?
Genel blog da reklam getirisi sabit bir kategoriye göre farkı olur mu?
Daha fazla sorum var ama kafanızı şişirmeyim iyi forumlar.