Meraboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eski arabama ben de taktırmıştım tabi kurumsal bir şirkete yaptırmıştım. Muazzam detaylı ve kaliteliydi.

Bilgisayardan ya da telefondan:
- Motor çalışır vaziyetteyse durdurabiliyordum
- Bir bölge çiziyordum ve araç o bölgenin dışına çıktığında hem sms hem mail geliyordu
- Max hız belirliyordum. O hız aşıldığında sms ve mail geliyordu.
- Anlık olarak takip edebiliyorsun doğal olarak.
- Aracın bekleme süresini görebiliyorsun
vs vs sayısız muazzam özellikleri vardı. Aracı satınca onu da vermiştim tabi.
Cihazin marka modeli neydi acaba hocam ?