Valla bu dediğinize pek katılamadım. Zira bugün hangi hit yapan siteye gidip bakarsanız bakın h1 etiketi ve title etiketi aynıdır. ikisi de başlığı vurgulamak içindir. değerleri h2, h3 diye inmeye başlar her biri bir diğerinin alt başlığı şeklinde sıralanır.
Hocam benim demek istediğim h1 konu başlığı oluyor. Konu içerisinde yeniden h1 kullanmak zaten konunun akışına aykırı olur. Her yazının bir başlığı olur. 2 başlıklı yazı olmaz. Demek istediğim bu. Ancak heryerde h1 kullanıp sıralamaya giren yok mudur? Elbette vardır. Ancak doğrusu her yerde h1 kullanmak değildir. H1 başlıkta kullanılır.