Şöyle bir şey dikkatimi çekti. Bende yüklü meblağ ethereum var. Grafiğini incelerken şunu gördüm. Eth en son 4200 gördü. Ordan 1700e düştü bu düzeltme ciddi pumpdan sonra oldu. Her neyse.
Ethereum ondan sonra 4000 gördü ordan 2900e düştü ve son olarak da 4800 gördü. Şuanda da 3700
Ethereumun gördüğü ilk 2 zirve 4200 ve 4000
4000 ve 4200 ile 4800 arasında ortalama yüzde 15 lik bir miktar var.
Yani burdan şu sonucu çıkartabilirmiyiz
Eth gibi ağır coinler; bundan sonra en son gördüğü zirveden bi yuzde 15 daha artıyor ordan düzeltme geliyor.
Yani en son 4800 gördü. Sıradaki hedef 5500 5600 ordan tekrar düzeltme gelebilir mi. Bu şekilde strateji mantıklı mı sizce
Ben doğru yerde satamadığım için çokça kardan zararım oldu