bence önce bir fibabanka şubesine gidip orada ne kadar borcu gözüküyor orayla bir görüş, hukuk bürosu borç ve faizlerin dışında + dosya avukatlık parasınıda almak istiyor. Dosya ücretini ödemedikçe borcu ödeseniz bile avukatlık dosya ücretini ödemediğinizde sistemden baktığınızda dosya sistemden düşmeyecektir.
Bu yüzden önce bir şubeyle sonrasında hukuk bürosuyla görüşün hatta gidin, ben borcu ödemek istiyorum, durumuda anlatarak orta yol bulun.