Naçizane düşüncem şudur ki; Dini belirli bir konuya odaklamamak lazım. Alım gücü,şükür v.b. dünyalık şeyler ile imanınızı tehlikeye atmayın derim. Geçim konusunda bizleri sıkıntıya düşüren kesim din ile ilgililer diye dini lider gibi görmememiz gerekir. Sorgulamanız muazzam bir şey. Sorgulamadan şükür etmeye karşıyım. Ama dinin sahibi o kadar kudretlidir ki ölümü yaratmış ve yarattığı ölümü öldürebilecek bir kudret. Ölümü öldürmek. Bu konu hakkında düşünün derim.