Herkese merhabalar.Arkadaşım askerde de sıkıntıya kalmış bir konuda. Fibabanka KMH -bakiye de 668TL borcu varmış. Fibabanka aramış ama görev yaptığı yer Ermenistan sınırından bir karakol. Çarşı izni vs. hiç birşey olmadığından yatıramamış. Serdar Hükuk bürosu arayıp tehdit ediyorlarmış ve icraya vermişler. E-Devlette de İcra dosyasında İstanbul 22.daire diyor ama dosya bilgileri - tire şeklinde gözükmüyor. Herneyse iban veriyolar. Kafalarına göre 1500TL istiyorlar. Lakin bazı tanıdıklardan sakın yollama, dosyayı kaptmıyorlar, Daha cok para istyorlar gibisine dediler ki şikayetvarda da bir sürü böyle şikayet var. Fibabanka müş temsilciside bizden cıktı orayla görüşün diyor. Bilgisi ve tecrübesi olan var mı?