böyle duurmlarda inanıp inanmamayı bir yana koymak lazım. işinie gücüne odaklan zamanla ya inanırsın ya inanmazsın fazla zorlamamak lazım ve asla net konuşmamak lazım çünkü asla ispatı olmayan bir nokta ancak son zamanlarda kendimce deliller buldum ben de birincisi evrimle gelişen insandaki zeka ve duygusal zeka ve vicdan neden diğer canlılarda gelişemedi? ve insanda üreme ve hayatta kalma içgüdüsü var evrimle gelmiş olabilir de peki annelik babalık içgüdüsünün mantığı yok evrime göre bence. nasıl bir insan evladı için kendini fedaedebilecek duygulara erişiyor. gerçi bu diğer canlılarda da var ama bir patlama oldu o kadar tesadüf içinde dünya oldu soğudu tek hücreliden bugünlere geldik pek akıl işi değil gibi geliyor bana. ama dinler konusunda çok aklım çoğu şeyi kesmiyor.

yani evrim doğru olsaydı konuşan zevra dşünen aslan satranç oynayan eşşekler olurdu ama hepsine hükmeden insan ötekilere evrim iyi gelmemiş galiba diyorum