Merhaba iki sorum olacak teşekkülrer
1.) Blogger sitesi açtım (blogspot) ama temanın mobil görünümde menüm açılmıyor.
2.) Anasayfa da Postlarımda Resim gözükmüyor nasıl gözükür hale getiririm ?

Saygılarımla...!