CicekSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kamerası güzel, bataryası çok konuştuğumuz için akşama kadar yetiyor. Akşam eve gidince şarja direk
6s kullanırken günde 3 şarja takıyordum benim için iyi.. Teşekkürler