Selamun aleykum hocam, büyü diye bişey yoktur , tam bir aldatmacadır. Nasıl anlam yüklersek öyle zannederiz. Kur'an'ı kerimde sihir örnekleri ile ilgli Firavun sihirbazlarının yaptıklarıı okursak hakikat karşısında nasıl da secde ediyorlar. Demem şu ki kağıda bişeyler karalamak yok bilmem nereye bişey takmak saklamak İmanı sağlam olana bişey yapamaz. Olmayan da kötü zannettiği için etkilendiğini zanneder. Unutmayalım ki şeytanın vereceği sdece vesvesedir. Bİze bizden yakın olan Allah'ın dediklerini yapmaya çalışırsak kim ne yapabilir. Uzun oldu ama maalesef hurafe çöplüğüne dönmüş bir din yaşıyoruz.
Selametle.