Verinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar arkadaşlar ;
Orjinal wpml lisansı satan var mı? Malum dolar uçtu. Ajans lisansı yada 3 lisanslı kullanıcı almış olan varsa, uygun fiyata satan olursa 1 senelik almak isterim.
Selamlar.
Merhaba evet satıyoruz imzamdaki konudan inceleyebilirsiniz
PM ilettim