800 adet maçkolik üyeliği aldım ve en az 500-600 tanesi hatalı,sorunlu çıktı.Üstüne basa basa sordum ve alımlardan önce hepsinin kontrollü olduğunu hata çıkarsa telafisinin yapılacağını söyledi.Parayı da geçtim insanları keriz yerine koymanıza gerek yok.Buraya yazmadan whtsppdan da yazdım cevap vermiyorsunuz.Sizinle ticaret yapmak isteyenler için bir referans yazısı olsun bu.Ticaretinize güven duymasınlar.Eğer yatığınız hatadan döner telafisini yaparsanız bu yazımın altına ikinci bir yorum yazıp mağduriyetimin giderildiğini yazacağım.Onun dısında kümse bu kişiyle ticaret yapmasın.Ben uyarayım herkesi.