Çocuklu aileleri idare etmek gerektiğini düşünüyorum. O çocuk elbet büyüyecek. Bizim de üst komşumuz aynı şekilde çocuğu var. Evleri de dubleks ve büyük. At koşturuyorlar. Ama bir gün olsun şikayete çıkmadık. Çünkü dur demekten anlamıyor. Buna çocuk diyoruz. Yarın öbür gün bizim de çocuğumuz olacak muhtemelen o da aynı şekilde dur demekten anlamayacak çünkü. Eşim de tahammül etmekte zorlanıyor fakat o da biliyor aynı duruma bizim de düşeceğimizi. Apartmanlarda bu tür durumlar yaşanabiliyor. Eğer rahatsızlık duyuyorsanız en doğrusu son katta oturmak veya müstakil bir eve taşınmak.