Hocam 2 senedir aynı evde oturuyor. Aynı problemleri yaşadım. 16 aylık bir kızım var. Kızım doğuncaya kadar eşimle idare eetik üst katı. Ama kızım olduktan sonra sürekli uykusu bölünüyordu yukarda ki erkek çocuğu yüzünden. 3-4 defa ben de konuşmaya çalıştım anlattım. Hani dedim koşmasın evin için de. Baktım gene olmuyor. 1 adet futbol topu ile çözdüm işi. Onlar ses yaptıkca ben de aşağıdan begajlıyordum

Şuan harikayız hiç ses yok

Bunun bir tık ilerisi de. İyi kalın bir kütük benzeri bir şey bulup tavana vurmak
bu yöntem sağlam bir çözümdür alttaki hastaya zarar gelmeden futbol topu veya sağlam bir şey ile tavana vurmak direk işi çözer maliyeti düşüktür ateşe ateşle karşılık verirsiniz olmadı gecenin bir vakti uykularındayken bunu yapar sizde kulaklık ile uyursunuz olur biter
bakalım daha yapabilceklermi