adsense uzmanı arkadaşlar Türkçe genel blog ve otomatik reklamlar açık şekilde yerleşim yapıyor. Ortalama TO %1.80 bu oran 2,5-3 e cıkarılabilir mi yoksa normal mi? Eğer oran çok düşük bir çalışma ile spama düşmeden iyileştirme imkanı var diyorsanız profesyonel çalışma yapmak isteriz. Amp yok, tema responsive, hitlerin büyük çoğunluğu mobil