TL ile satış yapanların büyük çoğunluğu fiyatlarına zam yapmadı.
Acaba yeni yılda mı yapacaklar?
Şu an ihtiyacım olan hizmet için iki arada kaldım

Yeni yılda büyük olasılıkla yapacakları yeni yıl indirimini mi beklesem diyorum.
Bir yandan da yeni yılda fiyatlara zam gelirse şu an hizmeti almamış olmaktan dolayı pişman mı olurum
Ben cenutadan 3 yıllık satın aldım. Yılbaşında indirim olursa ve uzatma yapılabiliyorsa bir 3 yıl daha uzatırım 6 yıl arkama bakmam