Aynı olayı alt komşuda yaşıyorum defalarca uyaramama rağmen evine gitti ve çocuklarla beraber zıplaya zıplaya oynadı.hiç konuşulmamış gibi. Bazı insana benzeyen türlerin toplum ve şehir hayatında yaşayabilecek kapasitesi yok bunları köylerine göndereceksin.