Hocam 2 senedir aynı evde oturuyorum. Aynı problemleri yaşadım. 16 aylık bir kızım var. Kızım doğuncaya kadar eşimle idare etik üst katı. Ama kızım olduktan sonra sürekli uykusu bölünüyordu yukarda ki erkek çocuğu yüzünden. 3-4 defa konuşmaya çalıştım anlattım. Hani dedim koşmasın evin için de. Baktım gene olmuyor. 1 adet futbol topu ile çözdüm işi. Onlar ses yaptıkca ben de aşağıdan degajlıyordum Şuan harikayız hiç ses yok Bunun bir tık ilerisi de. İyi kalın bir kütük benzeri bir şey bulup tavana vurmak