Blurayindir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada yanlış anlaşılma olmasın. H1 tittle kısmı oluyor. Konu içerisine h1 tagı sakın koymayın.
Valla bu dediğinize pek katılamadım. Zira bugün hangi hit yapan siteye gidip bakarsanız bakın h1 etiketi ve title etiketi aynıdır. ikisi de başlığı vurgulamak içindir. değerleri h2, h3 diye inmeye başlar her biri bir diğerinin alt başlığı şeklinde sıralanır.