Keşke çocuğunuz olsa da anlasanız. Çocuğu olmayan anlamaz. 2 erkek çocuğum var. Ne kadar anlatsam da anlamazsınız. Tabii bilerek at gibi tepinmiyorlarsa.

taşınmanız en mantıklı çözüm.