Yabancı diziler izliyorum sürekli ve cambly kullanıyorum, youtube de öğretici olarak extra english dizisini izleyebilirsiniz. Sürekli olarak yapışkan kağıtlara not tutun telefona tutmayın kendiniz yazın.
İmkanınız var ise f1 vizesi ile 1 ay bile olsa yurtdışına çıkın, zorunda kalacağınız için öğrenirsiniz.
Merhaba, yurtdışına yeni çıktım ama öncesinde zaman ayırıp çalışamadım. O nedenle bu kadar acil öğrenmeye çalışıyorum aslında

Evet öyle ya da böyle öğreneceğim ancak bu süreci hızlandırmak için çalışıyorum. İletişim kuramamak çok kötü.
Ortamını İngilizce'ye taşıyabilirsin. Kullandığın program, dinlediğin müzik, günlük pratiklerin.
Hemen yapıyorum. Geçenlerde aklıma gelmişti unutmuştum teşekkürler.
Bugüne kadar ingilizce öğrenmek için hiçbir kursa gitmedim veya hiçbir ücretli uygulamayı satın almadım fakat şu an konuşabiliyor ve anlayabiliyorum. Mutlaka ileri seviye için prestijli kursları tercih etmelisiniz fakat size tavsiyem sizin gibi ingilizce öğrenmeyi isteyen ve anadili ingilizce olmayan kişilerle bir şekilde arkadaşlık kurmanız ve sık sık görüntülü veya yazılı konuşmanız. Bu oyunlardan olur veya sosyal medyadan olur size kalmış. Ben bu şekilde geliştirdim, size de tavsiye ederim. Kelime öğrenmek için ise ingilizce bir roman alın ve bilmediğiniz kelimeleri not alıp çevirerek o kitabı bir şekilde bitirmeye çalışın, çok ama çok faydalı olacaktır. Aksan konusunda da çok takılmamanız gerektiğini söyleyebilirim, bugün dünyanın sayılı işadamlarından bazıları bile anadilleri olmasına rağmen iyi bir aksana sahip olamayabiliyorlar.
Telegram gruplarına kayıt oldum hemen
Pratik yapmak istiyorsan en kestirme yol Yurt dışına çıkmak 1-2 aylığına. Teorik ve gramer istiyorsan da Oturup sıfırdan başlayıp çalışarak günde 2 saatle 1 senede halledersin. Ben 1,5 sene de Sıfır olan ingilizcemi YÖK-DİL sınavından 82 alarak istediğim seviyeye gelmiş oldum. İstersen kaynak da öneririm.
Kaynak çok isterim hocam.