Bugüne kadar ingilizce öğrenmek için hiçbir kursa gitmedim veya hiçbir ücretli uygulamayı satın almadım fakat şu an konuşabiliyor ve anlayabiliyorum. Mutlaka ileri seviye için prestijli kursları tercih etmelisiniz fakat size tavsiyem sizin gibi ingilizce öğrenmeyi isteyen ve anadili ingilizce olmayan kişilerle bir şekilde arkadaşlık kurmanız ve sık sık görüntülü veya yazılı konuşmanız. Bu oyunlardan olur veya sosyal medyadan olur size kalmış. Ben bu şekilde geliştirdim, size de tavsiye ederim. Kelime öğrenmek için ise ingilizce bir roman alın ve bilmediğiniz kelimeleri not alıp çevirerek o kitabı bir şekilde bitirmeye çalışın, çok ama çok faydalı olacaktır. Aksan konusunda da çok takılmamanız gerektiğini söyleyebilirim, bugün dünyanın sayılı işadamlarından bazıları bile anadilleri olmasına rağmen iyi bir aksana sahip olamayabiliyorlar.