Merhaba, daha önce denediğiniz en etkili yabancı dil öğrenme yöntemleri neler? Günde 1, belki 2 saat ayırabilirim. İnanılmaz bir utangaçlık var üstümde atamıyorum. Normalde aklına kelime gelmediğinde ımm ıı falan diye düşünmem gerekirken donup kalıyorum nerdeyse. Grammer olarak ne seviyede olduğumu bilmiyorum, basit diyaloglar kurabiliyorum ancak çok yetersiz geliyor. Elimde Udemy'de bir çok kurs var ancak yine de buradan da fikir almak istedim. Ayrıca kelime öğrenmek için farklı metotlar varsa onları da öğrenmek isterim.
Bende katılıyorum. Hangi yöntemlerle etkili sonuç alanlar yazarsa faydalanırız
Yabancı diziler izliyorum sürekli ve cambly kullanıyorum, youtube de öğretici olarak extra english dizisini izleyebilirsiniz. Sürekli olarak yapışkan kağıtlara not tutun telefona tutmayın kendiniz yazın.
İmkanınız var ise f1 vizesi ile 1 ay bile olsa yurtdışına çıkın, zorunda kalacağınız için öğrenirsiniz.