aldım hocam.... çokta güzel takip ediyordum taaki youtubeda amazonla ilgili gerçekleri yüzüme zonklatana kadar....

resmen oradaki mücadele hevesimi kırdı şu an izleyemiyorum. sanki emeler boşa gidecekmiş gibi