Gazapizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
WhatsApp ekler misiniz r10 mesaj kutusu kullanışlı değil
Onu yapınca oda olur mu buda olurmu 50 kısı dırek yazıyor hocam . yazanlar arasından eleyıp numara verıyorum