çok güzel bir yorum oldu
ben normalde nazara inanmiyordum müslümanim inancim yerinde fakat en son aklima nazari düşünmek geldi çünkü yok yani anlam veremiyordum sorumluluğu her daim kendime yüklüyordum o yüzden birde nazara karşi birşey varsa (ben olmadiğini dusunuyodum nazar diye bisey yoksa diye) uygulamak istedim
müslümanım diyip üstteki yorumları ciddiye alıyorsan önce müslümanlığını sağlamlaştırmalısın