Öncelikle dikkat çekme amaçlı şunu yazacam sonra güzel söz
Sevgilinizin isme sonra ee waka waka ee 2 kere isimi hoşgeldin yine isim

Evet söze gelelim dikkati çektiysem
İyilik meleğim, sevgilim… Dünyaya gelmen, benim olman, doğum günlerini beraber kutlamak ne kadar da güzel. Senin bütün o neşemizin kaynağı olman, bana yaşattığın tüm anılar düşününce içimi kamaştırıyor. Aşkla hayallere dalıyorum. Beni bambaşka birine dönüştürdün. Ellerimden tutup beni ayağa kaldırdın. Teşekkür ederim. Nice yaşlara.

ve müziği bırakıp gidiyorum

https://www.youtube.com/watch?v=OuP02jf5IOc