Erdi92 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Opensea polygon ağı ücretsiz ama resmen çöplük yuvasına dönmüş hocam bilgin olsun. Adam selfie çekmiş nft diye yüklemiş 1 eth fiyat biçmiş 😅 Böyle böyle niceleri var çıldırırsın 😀
Evet hocam. Az önce bir konuya da yazdım. Adam milletten NFT çalmış gelmiş hesabı burada satıyor. Yazdım bir de artist artist yazıp konuyu kilitletmiş bana saf demiş Asıl saf o hesabı burada satmaya çalışandır. Salak yerine koyuyorlar milleti kendilerini akıllı sanıyorlar.

O yüzden Matic ağında satış zor oluyor gerçekten çöp olmuş.