Opensea polygon ağı ücretsiz ama resmen çöplük yuvasına dönmüş hocam bilgin olsun. Adam selfie çekmiş nft diye yüklemiş 1 eth fiyat biçmiş 😅 Böyle böyle niceleri var çıldırırsın 😀