sahibinden üzerinden fotoğraf makinası alan arkadaş ödemeyi yapmış ama makine gönderilmemiş. arkadaş dava açmış 2. celsede karar çıkmış karşı tarafa 4,5 yıl hapis cezası verilmiş.ve parayı faiziyle ödeme cezası. olay geçen sene haziranda olmuş ekimde sonuçlanmış. adam savunmasında gönderecektim ama son anda bozuldu tamir ettirip öyle göndermeyi düşünüyordum param yoktu demiş. aldığı para 1600 lira.