Drei adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://github.com/Zeus143/Mail.com....tag/HesapAcici
Bu bağlantıya gittikten sonra allta bulunan;

Debug.rar adlı dosyaya tıklamanız yeterlidir. Daha sonra rardan çıkarıp kullanabilirsiniz

- Program güncellendi.
teşekkürler , birde maıl ıcın ısımlerı kendı mı olusturuyor hocam ? yoksa o ısım ıstenılen kısma biz mi yazıcaz ?