Korkma. Paranoya ile uğraşırsın bu seferde sana tavsiyem yakın bir dostunla çeşitli aktiviteler yap iyi bir sırdaşın var ise konuyu onunla paylaşıp dertleş.
Hocam zaten korkum vs. yok hele iş yerinde korkum hiç yok sadece iş yerinde sürekli müdürün bana seslendiğini duyuyorum arada. Geçen sigara molasından sonra içeri girerken bana seslendiğini duydum "efendim xxxx bey, bana mı seslendiniz" dedim. "Yok be olm onu nerden çıkardın bak işine" dedi utandım açıkcası