WhySakaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumlarınız, mesajlarınız için çok teşekkür ediyorum hocam. Şimdi psikiyatriye gidin deyince aklıma da şu takıldı; arkamdan deli mi diyecekler? Aslında demezler ama beynimin içinde kocaman bir soru daha geldi. Bunun için tedavilere başlayacağım hocam
Ben 4 senedir gidiyorum.
Ayda bir kez psikiyatriye haftada bir kez de psikoloğa gidiyorum.
Arkandan ne dediklerinin hiç bir önemi yok.
Ayrıca doktora giderken bunu insanlara söylemek zorunda değilsin.
Psikiyatriye gittiğini iş yerin bilmez, sen böbreklerim hasta nefrolojiye gidiyorum, idrar sorunum var ürolojiye gidiyorum diyebilirsin.
Kimse senin hangi bölüme gittiğini bilmez.
Ya da dikkat eksikliğim ve unutkanlığım var psikiyatriye gidiyorum diyebilirsin.
Kullandığın ilaçları insanlara göstermek zorunda değilsin.
Yani bahane aramayı bırak bir an önce psikiyatriste git ve tedavini aksatmadan kimseyi umursamadan sürdür.
İnsanlar sağlıkları ile ilgili kimseye hesap vermek zorunda değiller.
İş yerinden rapor isterlerse bir tanıdık bul psikiyatri dışında bir rapor ayarla.

Hangisi daha önemli?
Hastalığını tedavi ettirmek mi? Yoksa arkandan ne konuşulduğu mu?
Eğer tedavine başlamazsan bir gün çalışamayacak evden bile çıkmaya korkacak hale gelebilirsin.
Bahane bulma, ne derler diye düşünme direk doktora git.