Hocam zaten öyle şeyler yaşayınca kendimi tutmaya çalışıyorum yani "mantıksız olm", "salak salak şeyler düşünme" vs. gibi şeyler söylüyorum kendime. Ama o düşünceler daha baskın hale geliyor. Yolda rahat yürüyemiyorum sürekli herkesin kafasını bana çevirdiğini ve sürekli beni izlediğini, benim hakkımda sürekli kötü şeyler düşündüğünü düşünüyorum ve sürekli kendi iç sesimle kendimi eleştiriyorum
Özel mesaj atmışsın henüz yanıt verecek fırsat bulamadım. Ama en kısa sürede psikiyatri randevusu al. Sana ben yardım edemem, sana forumdaki arkadaşlar yardım edemezler. Sana sadece uzman bir psikiyatrist yardım edebilir. Hemen bir psikiyatriste gidip tüm yaşadıklarının anlatman ve vereceği ilaçları ve tedaviyi aksatmadan düzenli şekiklde uygulaman lazım.