mertbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir an önce kullanmaya başlamam gerekiyorda uygulamaya sahip birisi drive vs. yolla atsa yinede kullanamam mı?
Lisansınız mevcut değil ise kullanamazsınız. Lisans aldıysanız üyelikte bulunan mailinizi atın özelden Gökhan ile görüşüp hallettireyim.