Geçmiş olsun. Mutlaka savcılığa ya da karakola gidip şikayetçi olun. Karakol üzerinden de işlem başlatabiliyorsunuz. Emniyette de yardımcı olurlar.

Sevdiğim bir laf var. Namuslular da en az namussuzlar kadar cesur olmalı.