VasiTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Korona yeni çıktığında bir maskeyi 5 TL, kolonyayı 150 TL yapan, döviz yükseldiğinde zam yapıp düştüğünde indirim yapmayan çakallar bu memlekette yaşıyor. Bence pek şaşırmayın.
Buna katılıyorum. "ben stoğu o fiyattan çektim" demek bana pek masum gelmiyor. Çünkü biliyoruz ki stoğu düşük fiyattan çektiğinde bile pahalıya satıyorlar.
Burada ama senin benim yapacağım bir şey yok. Hükümet tarafı sürekli bunu savunuyor, ortada fırsatçı ve stokçular var diyor. Tamam var ama buna sen ben engel olamayız. Öyle küçük cezalar ile de bunun önüne geçemeyiz. Direkt yok edici, bitirici cezalar şart.