Korona yeni çıktığında bir maskeyi 5 TL, kolonyayı 150 TL yapan, döviz yükseldiğinde zam yapıp düştüğünde indirim yapmayan çakallar bu memlekette yaşıyor. Bence pek şaşırmayın.