A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Katılıyorum. En büyük sebebi bence yüzde 90 oranında yurtdışına bağımlı olmamız. Birçok şeyi ithal eder durumda olduğumuz için
Yeni gelecek hükümet hangi birini halledecek
Ve diğer bir konu da 5 6 parti ittfak edip öyle iktidar olacaklar. Zamanla fikir ayrılıkları olacak. Bu durumda buda dışarıya yansırsa dolar 30 40'a kadar gider
Ecevit hükümetindeki krizler gibi
Düşünsene herkes global bişeyler üretiyor ve dolar döviz getiriyor.
Böyle bir ülke de dolar sadece tuvalet kağıdı olur. Çünkü ülke dolara doyar.
Yani en büyük sıkıntımız global markalar olmaması
Yüz ton pamuk satıp 1 ton hammade almamız
Siyasi ve insani İsraf ekonomisi
Eğitim sistemi
Düzgün muhalefet olmaması
İnsanımızın karakter seviyesi 😢
Düzenbaz ticaret anlayışı
Kalitelisiz ürünler
Günübirlik ekonomi
Uzun vadeli ekonomik veya eğitim anlayışı olmaması örnek japonya...
Vs vs