TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O koltukta önceden su şişesi yoktu ama o zamanlar da da dolar yüksek oldugu bir sürü hükümet zamanı vardı.
Yeri geldiğin de ben de hükümet eleştiri konuları açıyorum. Çünkü degnek hepimize dokunuyor lakin bu iş sadece hükümet veya başa filanca geçmesi ile ilgili değil. Bir çok sebebi var.
Bu arada sizin orda Kıbrısta durumlar daha iyidir.
Türkiye ne kadar etkileniyorsa, 2 kat fazla etkileniyor hocam. Dürüm 40₺ minimum öğrenci yemeği fiyatı bu. Günde sadece 2 öğün yemek yesen 2,400₺ içeceksin dürüme gider. Asgari ücret 5 bine yakın ama mazot, benzin Türkiye ile aynı. Burada evler sterlin üzerinden hesaplanıyor ve sterlin bazında kiralanıyor.. Keza iş yerleri de aynı. Araçlar 15 binden 70 bine çıktı. Araba da kolay alınmıyor Her gün isyan var.. Haklı olarak işletmeciler de zam yapmak zorunda kalıyor.. O kadar çok okulu donduran öğrenci var ki anlatamam. Gerçekten burası daha iyi değil.. Misafirim olun.. Öğrenci halimle olduğu kadar bir hafta yaşamaya çalışalım .. anlarsınız beni..