TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O koltukta önceden su şişesi yoktu ama o zamanlar da da dolar yüksek oldugu bir sürü hükümet zamanı vardı.
Yeri geldiğin de ben de hükümet eleştiri konuları açıyorum. Çünkü degnek hepimize dokunuyor lakin bu iş sadece hükümet veya başa filanca geçmesi ile ilgili değil. Bir çok sebebi var.
Bu arada sizin orda Kıbrısta durumlar daha iyidir.
Katılıyorum. En büyük sebebi bence yüzde 90 oranında yurtdışına bağımlı olmamız. Birçok şeyi ithal eder durumda olduğumuz için
Yeni gelecek hükümet hangi birini halledecek
Ve diğer bir konu da 5 6 parti ittfak edip öyle iktidar olacaklar. Zamanla fikir ayrılıkları olacak. Bu durumda buda dışarıya yansırsa dolar 30 40'a kadar gider
Ecevit hükümetindeki krizler gibi